کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده از کف دست به عنوان صفحه‌کلید در عینک‌هوشمند سامسونگ

سامسونگ پتنتی را به نام خود ثبت کرده است که مضمون آن مربوط به صفحه‌‌کلید واقعیت افزوده است. براساس آنچه که می‌توان از این پتنت استنباط کرد، گویا سامسونگ درصدد استفاده از آن در عینک‌هوشمند خود منتسب به سامسونگ‌گلس است. تصویری که به‌همراه این پتنت منتشر شده است، نشان از وجود صفحه‌کلید واقعیت افزوده دارد که از بند انگشتان به‌عنوان کلید استفاده می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ کمپانی کره‌ای سامسونگ در نظر دارد تا از کف دست شما به‌عنوان صفحه‌ی کلید مجازی استفاده کند. درصورتی که از یک دست خود برای وارد کردن متن استفاده کنید، در این صورت بند‌های انگشت سبابه‌ به‌عنوان کلیدهایی به‌منظور وارد کردن حرف‌های ABC و DEF به‌کار برده خواهند شد. انگشت میانی برای وارد کردن حروف GHI، JKL و MNO به کار برده می‌شود. نهایتا انگشت حلقه نیز شامل کلید‌های مجازی برای حروف PQRS، TUV و WXYZ خواهد بود. آخرین ردیف از کلیدهای مجازی در اختیار کلیدهای سنتی صفحه‌کلید تلفن‌ها قرار گرفته است که می‌توان به علامت ستاره، مربع و همچنین عدد صفر اشاره کرد. در صورتی که کاربر علاقمند به استفاده از نسخه‌ی QWERTY صفحه‌کلید باشد، در این صورت هر دو دست مرد استفاده قرار می‌گیرد.

انگشت شست به‌عنوان اصلی‌ترین وسیله جهت وارد کردن حورف به‌کار برده می‌شود. همچنین در اسناد منتشر شده از این پتنت استفاده از قلم، خودکار و سایر ابزار‌های مشابه نیز برای وارد کردن حروف، مجاز است. نکته‌ی جالب توجه در مورد این پتنت امکان تغییر زبان در این صفحه کلید مجازی است.

SamsungInt

اما سامسونگ چگونه می‌خواهد این فناوری را پیاده‌سازی کند؟ براساس آنچه که در اسناد این پتنت منتشر شده است، دوربینی روی عینک‌هوشمند تعبیه خواهد شد که با نظارت بر حرکت انگشتان دست کاربر، اشارات و انتخاب حروف توسط کاربر را مشخص کرده و در متن مورد نظر وارد می‌کند. برخی دیگر از فناوری‌ها نیز وجود دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به صفحه‌کلیدهای مجازی، صفحه‌ی نمایش لمسی و وارد کردن متون از طریق صوت اشاره کرد. اما هر یک از این فناوری‌ها مشکلاتی را به همراه دارند، برای مثال صفحه‌ی نمایش لمسی حجم بالایی را اشغال می‌کند، هزینه‌ی استفاده از صفحه‌کلیدهای مجازی بالا بوده و سیستم تبدیل صوت به متن نیز دارای کاستی‌هایی است که مهم‌ترین آن خطا در زمان تبدیل صوت به متن است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19732 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1392/12/15 تعداد مشاهده: 1872
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/12/17 18:46
موفق میشی سامی عزیز

همیشه خواستن تو توانستن تو بوده
یکی یه دونه ای